Infotehnic platform

In response to the constant need for new information and technical support for repairs, AUTO AD AUTO TOTAL MACHINES, in partnership with Eina Digital SL Spain, comes with two solutions dedicated to car services:

  • Expertise of InfoTehnic AD AUTO TOTAL specialists in solving technical problems in real time.
  • The InfoTehnic platform provides technical assistance for extremely rapid resolution of mechanical, electrical / automotive problems, automotive diagnosis, and interpretation of systems and equipment errors.
  • Call center services are available on a yearly basis.
platforma infotehnic

The advantages these solutions offer are:

  • Using the InfoTehnic Platform;

  • Technical solutions in real time;

  • The possibility for the service user to create an incident file depending on the brand / model / type of motor, the problem and request technical information tailored to the incident.

Clearly defined times for problem solving:

  • Level I – Approximate delivery time of the solution: 40 minutes;

  • Level II – Duration of solving extraordinary problems: 24h;

Work schedule InfoTehnic Platform:

The service can be contacted via the online or telephone platform.

*Only people who work in car services and who participate in the “Ad Auto Total School for Mechanics” training courses have access to the InfoTehnic Platform.

Testimonials

15 hours ago

Academia Auto

Care sunt semnalele de alarmă care ne comunică că ambreiajul mașinii trebuie schimbat?

👉Nivelul scăzut al lichidului de ambreiaj;
👉Prezența unui zgomot neobișnuit;
👉Patinarea ambreiajului;
👉O altă nuanță a lichidului decât cea transparentă
👉Pedala de ambreiaj are o poziție anormală

Ambreiajul defect necesită o reparație destul de complicată. Sunt necesare produse de calitate pentru a garanta durabilitatea, calitate și fiabilitatea dorită.

Alege BOHRMANN, o recomandare marca ATBS ! Produse calitative, testate riguros în Germania, servicii de top și siguranță pe termen lung.

Distribuite în România exclusiv prin #AutoTotal

#bohrmann #ATBS2021 #alegeoriginalul #engineeredandtestedinGermany
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 days ago

Academia Auto

Recomandarea noastră pentru zilele ce umează: de mâine, începe Auto Total Business Show! ATBS devine din nou punctul fierbinte de întâlnire online unde inovația și tehnologia își dau mâna cu distracția!💪🔥💪🔥🎗

Ediția de vară a ATBS prezintă soluțiile performante din domeniul pieselor și accesoriilor auto originale și aftermarket.🎖🎖🎖🎖🎖

În eOriginal te-așteaptă concursuri online și jocuri provocatoare dotate cu premii pe măsură.

Nu rata concertele incendiare și momentele inedite transmise pe canalele Auto Total Importator si Distribuitor Piese Auto sau ATBS. Ai acces direct la produse și soluții tehnologice de la companii de renume de pe piața locală și internațională. 🏆🏆🏆🏆

Parteneri: Hengst, Bosch, Mann Filter, Castrol (Diamond Partners), Varta (Platinum Partner), Exide, Valvoline, Reinweg, Milwaukee, Krottendorf, Sofima, Wahlberg, GKN Automotive, Dreissner, Bohrmann, Bosal, Remy (Gold Partners).

#ATBS2021 #AdAutoTotal #alegeoriginalul
... See MoreSee Less

View on Facebook

4 days ago

Academia Auto

De trecut pe listă pentru aprovizionarea truselor de scule:
Intră în contul de client eOriginal.ro și comandă setul Brilliant Tools Powered by KS TOOLS: Set recuperator magnetic și oglindă inspecție la un preț promoțional! 🙂

#academiaauto #mecanici #profesionisti #multimarca #cursuri #brillianttools #KSTools
... See MoreSee Less

View on Facebook

6 days ago

Academia Auto

Din seria „când la sală, când la service„!

#academiaauto #mecanici #profesionisti #multimarca #cursuri
... See MoreSee Less

View on Facebook

6 days ago

Academia Auto

🎗🎗🎗Cursurile Academiei Auto sunt 100% produsul experienței dascălilor noștri, materialele didactice sunt realizate exclusiv de ei, și tot ei au pus la punct sistemul nostru de predare unic, cu accent pe practică! Oameni dedicați, care își iubesc meseria și o fac cu sufletul plin de bucurie. Haideți să-i cunoaștem!​

👉👉👉Ionuț Ion a terminat Politehnica, cu o diplomă de Master (luat cu 10) în transporturi auto, secțiunea autovehicule rutiere. Din 2011 face parte din #superechipa Academiei Auto: e trainer, responsabil de call center, și o dată pe an, membru al juriului celei mai tari competiții pentru mecanici din România, Mecanicul Anului. În 6 ani de zile de predat miilor de mecanici și diagnosticieni din țară și de peste hotare, n-a fost întrebare căreia să nu știe să-i răspundă. ​

🛠🔩🧰“Aveam 14 ani când am mers pentru prima dată în service-ul auto unde lucra tatăl meu. Trebuia să facem o zi de practică pe săptămână. În primele zile de ucenicie, ștergeam uleiul de pe jos după mecanici, curățam sculele...🧹🧺... maxim aveam voie să desfac o roată… Dar am fost fascinat și-un an de zile după mi-am petrecut toate vacanțele la rampă. Am evoluat ca ucenic electrician auto și la 18 ani m-am angajat la o reprezentanță auto (marcă locală) în București. În 2004, la Peugeot, mi-am cunoscut actuala echipă: ne leagă o prietenie de aproape 17 ani. Din 2011 m-am hotărât să vin la call center-ul tehnic AD Auto Total. Voiam să evoluez: în primele 3 zile de probă am văzut exact ce se face, la câte informații aveam acces… era o oportunite excelentă.​

🚗🚙⚙️Cel mai greu mi-a fost să repar mașini fără să fiu fizic lângă ele, pentru că asta e una dintre funcțiile de bază ale call-centerul-ui: asistență și suport pas cu pas pentru mecanicii și diagnosticienii care se blochează în reparații dificile. Trebuia să am încredere în tehnicianul de la telefon, care devenea astfel mâinile mele și ochii mei, trebuia sa filtrez informațiile lui și să-i spun la telefon ce să facă. Începeam să vizualizez și să repar mașina respectivă așa. Azi, tehnologia a schimbat lucrurile: tehnicianul deschide un tichet, ne spune ce problemă are și cum o poate rezolva, noi dăm informații (trimitem scheme electrice, recomandări) iar dacă problema e serioasă ne conectăm live și-i spunem ce să facă. ​

Să fiu trainer este o experiență complet diferită. În 2015 am avut primul curs: aveam 18 oameni în față, toate bune și frumoase până când s-au așezat și așteptau să deschid gura. Am avut un blocaj de 30 de secunde:). Însă am scăpat rapid de emoții și când am trecut la diagnosticarea mașinii m-am simțit ca peștele-n apă. Mi-au trecut prin mână mii de cursanți, am predat sute de cursuri, dar în 6 ani de predat nu mi s-a întâmplat vreodată să mă blocheze un cursant cu-o întrebare. Am lucrat în service ani de zile, știu practic ce face oricine, de la femeia de serviciu până la directorul unei concesiuni, am trăit toata viața între mecanici, știu ce caută și cum vor să li se explice ca să înțeleagă cum funcționează un lucru... Și ne pregătim și intens: eu unul am minim 4 ore de învățat pe zi, citesc, fac teste📚📖✌️...În sala de curs încerc să țin lucrurile destinse, astfel încât participanții să nu se simtă ca la școală. Nu tuturor ne-a plăcut la școală:) Recreez atmosfera din service, atmosfera aia frumoasă, care ne place tuturor celor care ne punem sufletul în meseriile astea”.​

#SuperEchipa #academiaauto #scoalapentrumecanici #traieri #mecanici #mecaniciromania #cursurimecanici #AdAutoTotal #autotototal
... See MoreSee Less

View on Facebook