Formare Auto Total

Incepand din luna ianuarie 2009, AD Auto Total a furnizat activitati de formare pentru mai mult de 5000 de mecanici auto, in cadrul Centrelor sale de Formare.

Diplome recunoscute la nivel national si international

Cursurile organizate de Academia Auto sunt autorizate in Romania de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor, sub egida Ministerului Muncii si Justitiei Sociale, cat si la nivel international, in urma unui parteneriat dezvoltat cu Euricar.

Misiune

Misiunea noastra este aceea de a contribui la dezvoltarea resurselor umane din service-urile auto multi brand din Romania, prin dezvoltarea de cursuri de specializare care sa raspunda nevoilor specifice de formare identificate de expertii nostri.

Obiective:

Procesele de transformare ale industriei auto din ultimii ani si evolutia societatii bazate pe cunoaştere constituie provocari semnificative pentru sistemul de formare profesionala. Pe langa dobandirea unui nivel ridicat de calificare, calitatea pregatirii celor ce invata devine semnificativa. Iata de ce asigurarea calitaţii în învăţământul profesional şi tehnic capătă noi valenţe. Dezvoltările din Romania ale programelor Academiei Auto sunt inspirate de demersurile inregistrate la nivel european în domeniu.

Ne propunem:

  • Orientarea serviciilor oferite de Academia Auto cat mai mult catre pietele externe, pe langa trainingurile oferite la nivel national. In acest moment, oferim consultanta pentru profesionisti din Anglia si Bulgaria. Urmeaza Irlanda si Croatia.

  • Dezvoltarea mediului de invatare virtual.

  • Cresterea constanta a calitatii serviciilor furnizate. Implicarea sustinuta in imbunatatirea si supravegherea continua a calitatii cursurilor oferite si a conditiilor in care se desfasoara programele de training. Update-ul constant al manualelor de curs cu cele mai recente noutati din domeniu. Integrarea constanta a feedback-ului cursantilor in dezvoltarea programelor.

0
Centre de formare
0
Ani experienta
0
Cursanti

FORMARE PENTRU PERFORMANTA

Fiecare curs analizeaza in detaliu sistemele prezente pe modelele diferitelor marci de autoturisme, oferind informatii atat despre functionarea componentelor, cat si despre diagnostic. Cursurile de formare pun accent pe partea practica. Ca o consecinta a acestui lucru, partea practica se efectueaza pe masini si simulatoare special pregatite pentru realizarea de defectiuni.

Astfel, mecanicii se confrunta cu situatii reale, fiind solicitati sa foloseasca si sa invete sa lucreze cu instrumente de masura si de diagnostic, care sa le permita sa urmeze procedurile necesare repararii defectelor.

cursuri de formare

Testimoniale

3 days ago

Intr-o zi călduroasă ca cea de azi, nu puteam vorbi decat despre sistemul de aer condiționat al autovehiculelor si sa vedem cum reusim sa facem frig cu ajutorul unui gaz.Am avut o grupă senzațională cu care am discutat in cele mai mici detalii despre sistemul de aer condiționat, funcționarea acestuia, rolul fiecărei componente din sistem, arhitectura electrica a sistemului, utilizarea statiei de încărcare si a dispozitivelor pentru diagnosticarea cat mai precisă a problemelor existente in sistem, precum si diagnoza cu utilajul de diagnoza si osciloscop, avand ca mașină demo un Peugeot 308 T9 cu gazul 1234YF.Domnilor, va mulțumim pentru prezentă si ne dorim sa ne revedem sanatosi la următoarele cursuri ale Academiei Auto! 😉 ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 days ago

#superechipa Academiei Auto​Un mecanic bun își folosește capul, nu mușchii. ​Cristian Nunwailer și-a descoperit de mic pasiunea pentru mașini și electrică, iar astăzi se numără printre trainerii Auto Total care le predau mecanicilor din toată țara, dar și trainerilor de peste hotare. ​„Când eram mic oscilam între a repara mașini și lucruri electrice. Mi-a plăcut foarte mult partea de electronică, și de la 3 sau 4 ani mă jucam cu mașinuțe, chiar dacă mai mult le stricam decât le reparam. Spre meseria de electrician m-au împins părinții. Am început în 1997 să repar mașini și de atunci lucrez în service-uri: am început ca electrician iar apoi am avansat ca tehnician. De la tehnician la trainer a fost o trecere dificilă, deoarece trebuie să faci trecerea de la a a lucra fizic la partea în care trebuie să îi explici unui cursant, ca să înțeleagă și el. Am început acum un an să predau cursuri despre bazele electricității, informații pe care le aprofundasem de-a lungul celor 23 de ani de experiență. Mi-a luat 2 luni să scriu primul curs. La fiecare curs trebuie structurată informația astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles pentru cursanți și să fie cât mai interesant. Tehnologia avansează și noi trebuie să ținem pasul odată cu ea pentru a nu rămâne în urmă și a nu fi depășiți de situație. Ca trainer, eu studiez în proporție de 25% din timpul meu, încerc să găsesc informații noi, metode de diagnosticare sau principii de funcționare ale diferitor sisteme, fie ele electrice sau mecanice. Facem, de exemplu, în momentul de față un curs de conștientizare a riscurilor la care se supun mecanicii când lucrează cu mașini electrice. În Italia, acest curs este obligatoriu pentru serviciile speciale pentru ca ei să știe cum să intervină când are loc un accident cu o astfel de mașină. ​Consider că un mecanic bun folosește capul, nu mușchii, și că în meseria aceasta înveți constant obligatoriu. De exemplu, mecanicii tind să considere că dacă au avut o mașină cu o anumită problemă, toate celelalte vor avea aceeași problemă și evită să gândească. Aceasta este problema majoră a tehnicienilor, se bazează strict pe experiența anterioară, nu se gândesc la problemele care pot apărea pe mașina actuală. Să zicem că avem situația în care ne vine o mașină cu o grămadă de erori, punem contactul și reaparăm toate simultan. Este imposibil ca mai multe componente să se strice simultan, toate au o cauză comună. De cele mai multe ori, mecanicii se apucă să schimbe componentele, nimeni nu caută cauza comună ce poate provoca toate acele erori, iar eu asta încerc să îi învăț”. ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 days ago

#ȘtiațicăÎn fiecare zi sunt fabricate, în medie, 165.000 de masini, iar fiecare autotorism este compus din 30.000 de piese diferite. ... See MoreSee Less
View on Facebook

4 days ago

Ce daca afară sunt aproape 40 de grade Celsius? Nici macar temperaturile de ieri si de azi nu au putut tine cursantii departe de cursurile Academiei Auto! 😉Atunci cand trebuie sa obții atestatul de abilitare electrica pentru a putea interveni pe vehicule hibride și electrice, nu mai tinem cont de temperaturi! :))Mulțumim pentru colaborare Universității Politehnice București, facultatea ECEE si multumim pentru prezența tuturor cursantilor din aceste două zile de curs.Sa ne vedem sănătoși la următoarele cursuri! 😉 ... See MoreSee Less
View on Facebook

5 days ago

Benzină sau electric? ​Știm că există două tabere atunci când vine vorba de motoare. În ambele tabere există șoferi pasionați de condus, doar că unii aleg noile tehnologii, mașini electrice, hybride, eco, pe când ceilalți rămân fideli motoarelor zgomotoase, adrenalinei și carburantului. ​Tu din care tabără faci parte? Spune-ne în comentarii! 🙂 ... See MoreSee Less
View on Facebook