CREDO

Contribuim la dezvoltarea resurselor umane din service-urile auto multi brand din Romania, prin dezvoltarea de cursuri de specializare care sa raspunda nevoilor specifice de formare impuse de evolutia pietei si evolutia constanta a noilor tehnologii.

DE CE SA TE INSCRII?

Cursurile de calificare recunoscute pe plan national si international

Dotare excelenta a salilor de curs

Formarea cursantilor in mod preponderent pe partea practica

 Asistenta post-formare prin call center tehnic dedicat in baza unui abonament anual.

CUM SE DESFASOARA:

Cursurile analizeaza in detaliu sistemele prezente pe multiple modele de marci de autoturisme. Exercitiile se efectueaza pe masini si simulatoare special pregatite pentru exemplificarea defectiunilor. Astfel, mecanicii se confrunta cu situatii reale.

CAND SI UNDE?

Pentru a va inscrie la unul din cursurile noastre, va rugam sa alegeti cursul si perioada in care puteti participa in centrul de formare cel mai apropiat de locatia dvs. AD Auto Total a dezvoltat patru centre de formare la Bucuresti, Cluj-Napoca, Sibiu si Iasi, carora li se adauga alte orase din tara in care puteti programa intalniri cu trainerii nostri.

SCOALA PENTRU MECANICI AUTO

AD AUTO TOTAL

Academia Auto AD Auto Total este un proiect de perfectionare unic in Romania, menit sa stimuleze si sa testeze abilitatile celor mai priceputi “doctori de masini” din service-urile auto multi brand. Incepand din ianuarie 2009 pana astazi, Academia Auto a furnizat activitati de formare profesionala pentru mai mult de 5000 de mecanici si diagnosticieni auto. Pornit initial, in primii trei ani, ca un proiect cu finantare europeana, Academia Auto si-a continuat drumul spre performanta, crezand in menirea sa de a imbunatati constant aptitudinile si competentele fortei de munca din industrie. Am implementat un sistem inovativ de training, furnizand constant know-how de ultima ora pentru mecanicii, diagnosticienii auto, electricienii, tinichigii si vopsitorii ce-si desfasoara activitatea in service-urile auto de marca si independente. In 2010, pentru a veni in sprijinul cursantilor din service-urile beneficiare, am deschis un call center tehnic care ii ajuta pe cei care au beneficiat de formare in cadrul proiectului in procesul zilnic de munca. Astazi, avem patru Centre de Formare, in Bucuresti, Cluj Napoca, Iasi si Sibiu. Cursurile Academiei Auto pun accent in mod deosebit pe formarea practica, iar programele sunt continuu imbunatatite astfel incat mecanicii auto sa tina poate tine pasul cu evolutia rapida a tehnologiilor din industrie. Departamentul nostru de formare colaboreaza cu centre de formare europene in domeniu. Intr-o continua expansiune, trainerii Academiei ofera astazi know -how de specialitate profesionistilor din Europa de Vest si de Est. Doar in 2017, aproape 1600 de mecanici şi diagnosticieni au urmat cursurile Academiei Auto. E randul tau! Iesi din multime!

Testimoniale

3 days ago

Intr-o zi călduroasă ca cea de azi, nu puteam vorbi decat despre sistemul de aer condiționat al autovehiculelor si sa vedem cum reusim sa facem frig cu ajutorul unui gaz.Am avut o grupă senzațională cu care am discutat in cele mai mici detalii despre sistemul de aer condiționat, funcționarea acestuia, rolul fiecărei componente din sistem, arhitectura electrica a sistemului, utilizarea statiei de încărcare si a dispozitivelor pentru diagnosticarea cat mai precisă a problemelor existente in sistem, precum si diagnoza cu utilajul de diagnoza si osciloscop, avand ca mașină demo un Peugeot 308 T9 cu gazul 1234YF.Domnilor, va mulțumim pentru prezentă si ne dorim sa ne revedem sanatosi la următoarele cursuri ale Academiei Auto! 😉 ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 days ago

#superechipa Academiei Auto​Un mecanic bun își folosește capul, nu mușchii. ​Cristian Nunwailer și-a descoperit de mic pasiunea pentru mașini și electrică, iar astăzi se numără printre trainerii Auto Total care le predau mecanicilor din toată țara, dar și trainerilor de peste hotare. ​„Când eram mic oscilam între a repara mașini și lucruri electrice. Mi-a plăcut foarte mult partea de electronică, și de la 3 sau 4 ani mă jucam cu mașinuțe, chiar dacă mai mult le stricam decât le reparam. Spre meseria de electrician m-au împins părinții. Am început în 1997 să repar mașini și de atunci lucrez în service-uri: am început ca electrician iar apoi am avansat ca tehnician. De la tehnician la trainer a fost o trecere dificilă, deoarece trebuie să faci trecerea de la a a lucra fizic la partea în care trebuie să îi explici unui cursant, ca să înțeleagă și el. Am început acum un an să predau cursuri despre bazele electricității, informații pe care le aprofundasem de-a lungul celor 23 de ani de experiență. Mi-a luat 2 luni să scriu primul curs. La fiecare curs trebuie structurată informația astfel încât să fie cât mai ușor de înțeles pentru cursanți și să fie cât mai interesant. Tehnologia avansează și noi trebuie să ținem pasul odată cu ea pentru a nu rămâne în urmă și a nu fi depășiți de situație. Ca trainer, eu studiez în proporție de 25% din timpul meu, încerc să găsesc informații noi, metode de diagnosticare sau principii de funcționare ale diferitor sisteme, fie ele electrice sau mecanice. Facem, de exemplu, în momentul de față un curs de conștientizare a riscurilor la care se supun mecanicii când lucrează cu mașini electrice. În Italia, acest curs este obligatoriu pentru serviciile speciale pentru ca ei să știe cum să intervină când are loc un accident cu o astfel de mașină. ​Consider că un mecanic bun folosește capul, nu mușchii, și că în meseria aceasta înveți constant obligatoriu. De exemplu, mecanicii tind să considere că dacă au avut o mașină cu o anumită problemă, toate celelalte vor avea aceeași problemă și evită să gândească. Aceasta este problema majoră a tehnicienilor, se bazează strict pe experiența anterioară, nu se gândesc la problemele care pot apărea pe mașina actuală. Să zicem că avem situația în care ne vine o mașină cu o grămadă de erori, punem contactul și reaparăm toate simultan. Este imposibil ca mai multe componente să se strice simultan, toate au o cauză comună. De cele mai multe ori, mecanicii se apucă să schimbe componentele, nimeni nu caută cauza comună ce poate provoca toate acele erori, iar eu asta încerc să îi învăț”. ... See MoreSee Less
View on Facebook

3 days ago

#ȘtiațicăÎn fiecare zi sunt fabricate, în medie, 165.000 de masini, iar fiecare autotorism este compus din 30.000 de piese diferite. ... See MoreSee Less
View on Facebook

4 days ago

Ce daca afară sunt aproape 40 de grade Celsius? Nici macar temperaturile de ieri si de azi nu au putut tine cursantii departe de cursurile Academiei Auto! 😉Atunci cand trebuie sa obții atestatul de abilitare electrica pentru a putea interveni pe vehicule hibride și electrice, nu mai tinem cont de temperaturi! :))Mulțumim pentru colaborare Universității Politehnice București, facultatea ECEE si multumim pentru prezența tuturor cursantilor din aceste două zile de curs.Sa ne vedem sănătoși la următoarele cursuri! 😉 ... See MoreSee Less
View on Facebook

5 days ago

Benzină sau electric? ​Știm că există două tabere atunci când vine vorba de motoare. În ambele tabere există șoferi pasionați de condus, doar că unii aleg noile tehnologii, mașini electrice, hybride, eco, pe când ceilalți rămân fideli motoarelor zgomotoase, adrenalinei și carburantului. ​Tu din care tabără faci parte? Spune-ne în comentarii! 🙂 ... See MoreSee Less
View on Facebook