REGULAMENT OFICIAL DE DESFASURARE A CONCURSULUI MECANICUL ANULUI 2015

Organizatorul concursului

Organizator al concursului “Mecanicul Anului 2015” (denumit in continuare “Concursul”) este S.C. AD AUTO TOTAL S.R.L. cu sediul in Bucuresti, str. Tincani nr. 8, bl. Z18, sc. A, et. 10, ap. 66, sector 6, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/29340/1994, CUI RO6844726, reprezentata legal prin administrator Staicu Mihai Alexandru, numita in cele ce urmeaza ”Organizatorul”. Termenii si conditiile prezentului Regulament (denumit in cele ce urmează "Regulamentul"), asa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toti participanţii la Concurs. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, aducand la cunostinta publicului acest fapt prin afisarea modificarilor pe site-ul www.academiaauto.ro.

Durata si locul desfasurarii

Concursul va fi compus din doua etape, respectiv: Etapa I – de calificare in finala, si Etapa II – Finala. Etapa I se va desfasura in perioada 14 septembrie – 16 octombrie 2015.
Etapa I va putea fi parcursa de concurenti online, pe site-ul www.academiaauto.ro.

Dreptul de participare

La Concursul initiat de Organizator pot participa persoane fizice, cu varsta minima de 18 ani impliniti la data de 15.09.2015, care respecta conditiile specificate in prezentul Regulament. Nu pot participa angajatii prezenti si fosti angajati ai Organizatorului si nici rudele de gradul I ale acestora (parinti, sot/sotie, copii). Participarea la Concurs implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament.


Modul de desfasurare

Etapa I:

1. Pentru a participa la Etapa I a Concursului „Mecanicul Anului 2015”, persoanele care indeplinesc conditiile de participare trebuie sa se inscrie online, pe site-ul www.academiaauto.ro. Fiecare concurent are dreptul de a completa testul on line ales o singura data. Astfel, concursul Mecanicul Anului 2015 are 3 probe de concurs: Vulcanizare , Mecanica, si Diagnoza. Concurentii care doresc sa participe la sectiunea Diagnoza, vor avea la dispozitie 60 de intrebari, cei care participa la sectiunea Mecanica auto vor raspunde la 45 de intrebari si cei care participa la proba de Vulcanizare vor trebui sa incarce pe site-ul www.academiaauto.ro un filmulet cu ei in care sa execute o operatiune de dejantare, montare si echilibrare a unei anvelope de autoturism. Concurentii trebuie sa filmeze si grafica aparatului de echilibrat in timp ce fac acasta operatiune. Instructiuni speciale: Presiunea de umflare, 2,2 Bar; echilibrare 0:0

2. Concurentii pot participa numai la o singura proba din cele trei.

3. Fiecare intrebare va avea 3 variante posibile de raspuns, numai una dintre acestea putand fi corecta. Timpul de desfasurare ale probelor va fi de :

  • 60 minute pentru sectiunea Mecanica Auto
  • 75 de minute pentru sectiunea Diagnoza.

Scopul consta in raspunderea in mod corect la cat mai multe intrebari si acumularea a unui numar cat mai mare de puncte. Fiecare intrebare are 3 variante de raspuns (a, b sau c), cu o singura optiune corecta. Intrebarile se puncteaza cu 1, 2 sau 3 puncte, in functie de gradul de dificultate. Limita de timp pentru a raspunde la intrebarile fiecarei probe este de:, 60 minute pentru sectiunea Mecanica Auto si 75 de minute pentru sectiunea Diagnoza.

Punctajul maxim ce poate fi obtinut este de:
  • 120 puncte la sectiunea Diagnoza
  • 90 de puncte la sectiunea Mecanica
  • la sectiunea Vulcanizare, punctajul este acordat de reprezentantii Scolii pentru Mecanici auto AD Auto Total, in functie de timpul realizat pentru efectuarea operatiunii si de corectiudinea cu care aceasta este executata.

4. Concurentii care completeaza testul online se vor inscrie in Concurs pe pagina www.academiaauto.ro, la sectiunea Concursul Mecanicul Anului, iar dupa inscriere vor accesa pagina cu testul online. Concurentii vor fi obligati sa aleaga un raspuns la fiecare intrebare. In cazul in care concurentul nu va bifa un raspuns, nu va putea trece la urmatoarea intrebare. Punctajul obtinut va fi afisat doar dupa finalizarea testului. Aplicatia se va bloca dupa trecerea celor, 60 minute pentru sectiunea Mecanica Auto si 75 de minute pentru sectiunea Diagnoza, iar totalul punctelor acumulate pana in acel moment va fi afisat in clasament in dreptul fiecarui concurent. Fiecare raspuns corect va avea un punctaj stabilit potrivit grilei de punctaj. In cazul alegerii variantei corecte de raspuns, acesta va fi punctat conform grilei. Clasamentul cu punctajul obtinut de participanti va fi actualizat in timp real pentru concurentii care completeaza testul online. La sectiunea vulcanizare, clasamentul va fi actualizat in fiecare zi, dupa ce filmul a fost verificat de reprezentantii Scolii pentru Mecanici auto AD Auto Total si a indeplinit toate criteriile cerute mai sus. Se vor califica pentru Etapa II primii concurenti care au acumulat in cadrul Etapei I cel mai mare punctaj astfel:

  • 50 de concurenti la sectiunea Diagnoza auto,
  • 50 de concurenti la sectiunea Mecanica
  • 20 de concurenti la sectiunea Vulcanizare.

In cazul in care vor exista mai multi concurenti care au acumulat un punctaj egal cu punctajul participantului calificat pe locul 50(ultimul loc calificant) la sectiunea Diagnoza, cu punctajul participantului calificat pe locul 50(ultimul loc calificant) la sectiunea Mecanica auto, departajarea se va face in functie de timpul in care fiecare concurent aflat la baraj a incheiat concursul. Astfel, concurentii aflati la baraj vor avea ca si criteriu departajator pentru calificarea in finala cel mai scurt timp in care au finalizat testul respectiv.

Calificatii vor fi contactati pe e-mail si telefonic in vederea obtinerea confirmarii prezentei la concursul „Mecanicul Anului” de la Bucuresti. In cazul in care unul sau mai multi isi exprima indisponibilitatea participarii, vor fi contactati alti participanti in ordinea punctajului pana la obtinerea numarului de 50 de participanti la sectiunea Diagnoza, 50 de participanti la sectiuna Mecanica auto si 20 de participanti la sectiunea Vulcanizare pentru finala de la Bucuresti.


Etapa II:

Etapa II se va desfasura in data de 29.10.2015, intre orele 10.00 si 20.00, in Bucuresti, in sala Mahogany Court a centrului de conferinte Willbrook Platinum Center . La Etapa II vor participa toti concurentii calificati din Etapa I, pentru care Organizatorul va suporta costurile de inchiriere a salilor de concurs, masa de pranz pentru ziua de 29 octombrie 2015 si noaptea de cazare premergatoare concursului.
Etapa II va contine 3 probe pentru sectiunea Diagnoza, respectiv Testul scris, Proba pupitrelor si Proba Practica.
Etapa II va contine 2 probe pentru sectiunea Mecanica Auto, respectiv Testul scris si Proba Practica.
Etapa II va contine 2 probe pentru sectiunea Vulcanizare, respectiv 2 probe practice Testul scris si Proba pupitrelor vor fi eliminatorii pentru sectiunea Diagnoza.
Testul scris va fi eliminatoriu pentru sectiunea Mecanica Auto.
Prima proba practica va fi eliminatorie pentru sectiunea Vulcanizare.

Testul scris va consta intr-un test scris tip grila in cadrul caruia participantii calificati in Etapa II vor raspunde la un numar de:
  • 60 de intrebari la sectiunea Diagnoza
  • 45 de intrebari la sectiunea Mecanica auto

Proba practica la sectiunea Vulcanizare va consta in executarea unei operatiuni de dejantare, montare si echilibrare a unei anvelope de autoturism. Instructiuni speciale: Presiunea de umflare, 2,2 Bar; echilibrare 0:0

Primii 10 concurenti care vor obtine punctajele cele mai mari la Testul scris sectiunea Diagnoza se vor califica la Proba pupitrelor. In cazul in care exista mai multi concurenti cu punctaje egale pe ultima pozitie care da dreptul la calificare, astfel incat nu exista o departajare a ultimilor concurenti calificati, concurentii aflati la egalitate participa la o proba de baraj, care stabileste calificatii in faza urmatoare. Proba de baraj, va consta intr-un baraj de tipul “intrebarea de aur”, dupa fiecare intrebare adresata cel care greseste este eliminat din concurs, procedandu-se asa pana se va ajunge la un numar de 10 concurenti ( cei deja calificati in proba Pupitrelor plus cei care se califica in urma barajului).

Primii 10 concurenti care vor obtine punctajele cele mai mari la Testul scris sectiunea Mecanica se vor califica la Proba Practica. In cazul in care exista mai multi concurenti cu punctaje egale pe ultima pozitie care da dreptul la calificare, astfel incat nu exista o departajare a ultimilor concurenti calificati, concurentii aflati la egalitate participa la o proba de baraj, care stabileste calificatii in faza urmatoare. Proba de baraj, va consta intr-un baraj de tipul “intrebarea de aur”, dupa fiecare intrebare adresata cel care greseste este eliminat din concurs, procedandu-se asa pana se va ajunge la un numar de 10 concurenti ( cei deja calificati plus cei care se califica in urma barajului).

Primii 5 concurenti care vor obtine punctajele cele mai mari la Proba practica sectiunea Vulcanizare se vor califica la cea de-a doua Proba Practica. Criteriile pe baza carora se realizeaza calificare tin de timpul de executie si de corectitudinea realizarii operatiunii.

Proba pupitrelor- sectiunea Diagnoza

Concurentii nu au voie sa se informeze cu privire la raspunsul corect de la vecinii de concurs sau din orice alte surse. La prima tentativa concurentul va fi avertizat de catre moderator, urmand ca la a doua tentativa sa fie exclus din concurs. Concurentii sunt anuntati in ordine descrescatoare a punctajului obtinut la testul scris. La Proba pupitrelor, cei 10 concurenti se vor afla in spatele cate unui pupitru unde vor raspunde la un set de 40 intrebari, impartite in 4 capitole a cate 10 intrebari fiecare. Fiecare intrebare are o singura varianta de raspuns corect. Pentru fiecare raspuns corect, concurentul va primi 1 punct, ,pentru fiecare raspuns incorect se puncteaza negativ cu -1 punct iar lipsa unui raspuns la o intrebare va fi punctata cu 0 puncte. Din cele 40 de intrebari, vor fi adresate 7 intrebari ale sponsorului. La finalul celor 40 de intrebari, primii doi concurenti care au obtinut punctajele cele mai mari se vor califica pentru Proba practica. In cazul in care exista mai multi concurenti cu punctaje egale, astfel incat nu exista o departajare a primilor doi concurenti de ceilalti, concurentii aflati la egalitate participa la o proba de baraj, care stabileste calificatii in faza urmatoare. La proba de baraj, concurentilor li se pune cate o intrebare cu o singura varianta de raspuns corect. De data acesta raspunsul este obligatoriu, un raspuns corect aducand calificarea pentru urmatorul pas, atata timp cat situatia de egalitate intre concurentii aflati la baraj nu persista, in timp ce un raspuns gresit aduce eliminarea din competitie. Daca situatia de egalitate persista, se vor pune intrebari pana la departajarea concurentilor. Concurentii nu au voie sa se informeze cu privire la raspunsul corect de la vecinii de pupitru sau din orice alte surse. La prima tentativa concurentul va fi avertizat de catre moderator, urmand ca la a doua tentativa sa fie exclus din concurs. Primii 2 concurenti vor fi astfel calificati la Proba practica in urma Probei Pupitrelor sau a barajului.

Proba Practica sectiunea Vulcanizare

In cadrul probei practice cei 5 finalisti vor trebui sa dejanteze si sa monteze o anvelopa + echilibrare roata. Finalistii vor trage la sorti ordinea intrarii in proba. Finalistii vor intra succesiv in proba si vor fi cronometrati. Criteriul de departajare este timpul, astfel incat cel care termina primul proba de Vulcanizare este declarat castigator, cu conditia ca operatiunile de dejantare si montare anvelopa + echilibrare roata sa fie realizate in mod corect. In cazul in care operatiunile nu vor fi realizate corect, finalistul care a avut urmatorul timp cel mai bun va fi declarat castigator.

Proba Practica sectiunea Mecanica Auto

Cei 4 finalisti calificati vor avea de executat o operatiune mecanica succesiv pe un motor instalat pe un stand rotativ. Ordinea de intrare in concurs va fi trasa la sorti. Criteriul de departajare este timpul realizat, astfel incat finalistul cu timpul cel mai mic castiga proba. Timpul maxim acordat fiecarui participant este de 20 de minute..
In momentul executarii operatiunii mecanice de catre un finalist, ceilalti trei trebuie scosi din sala, pentru a nu vizualiza felul in care respectivul finalist executa operatiunea.

Proba Practica sectiunea Diagnoza

In cadrul probei practice, vor fi aduse doua autovehicule identice care vor prezenta aceeasi defectiune, iar cei doi finalisti vor trebui sa identifice si sa repare defectiunea intr-un interval de timp de 30 de minute. Finalistii vor trage la sorti autovehiculul pe care vor da Proba practica. Primul care va alege va fi concurentul clasat pe locul 1 la proba anterioara. Fiecarui concurent ii este atribuit prin tragere la sorti un arbitru, care va juca si rolul de posesor al masinii in cauza. Concurentul il poate chestiona pe acesta asupra modului de functionare a masinii inaintea ,in timpul si dupa survenirea defectiunii, punand intrebari menite sa scoata in evidenta cat mai multe detalii legate de posibilul defect. Arbitrii vor prezenta la inceputul probei o lista de punctaj a pasilor in care se executa procedura de reparatie. In functie de corectitudinea parcurgerii acestor pasi, concurentii vor acumula puncte sau nu. Va fi declarat castigator al Concursului Mecanicul Anului 2015 finalistul care reuseste sa porneasca primul motorul autovehiculului. In cazul in care in timpul de 30 de minute alocat probei nici unul dintre finalisti nu reuseste sa porneasca motorul autovehiculului, proba se prelungeste cu inca 15 minute. In caz ca nici dupa aceste 15 minute nici unul dintre finalisti nu reuseste sa porneasca motorul autovehiculului, castigatorul va fi desemnat de catre cei 2 arbitri in functie de punctajul acumulat de fiecare dintre finalisti in functie de grila de punctaj la expirarea perioadei de 45 de minute. Concurentul declarat castigator va primi Marele Premiu, respectiv autovehiculul care a facut obiectul reparatiei in cadrul Probei practice. Concurentul aflat pe locul al doilea in finala va primi premiul al doilea, respectiv un tester G- Scan in valoare de 6000 RON + TVA si dreptul de a participa gratuit la cursurile organizate de Scoala pentru mecanici auto AD Auto Total in anul 2015.

Premiile

Organizatorul va oferi in cadrul Concursului “Mecanicul Anului 2015” premii celor doi concurenti calificati in finala de Diagnoza: Castigatorul Concursului va primi Marele premiu, constand intr-un autovehicul marca PEUGEOT 301 4 USI 1.2 VTI MANUALA 5 ACTIVE, in valoare de 10,206.44 € + TVA . Concurentul aflat pe locul doi va primi Premiul al doilea, constand intr-un tester G- Scan in valoare de 6000 RON + TVA.

Premiile acordate nu pot fi inlocuite cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea lor in bani. Dreptul asupra Marelui premiu apartine persoanei care castiga Concursul, iar dreptul asupra Premiului al doilea apartine celuilalt finalist, conform regulilor de mai sus. Castigatorii trebuie sa ridice premiul intr-un termen de 15 zile de la desemnarea lor drept castigatori in cadrul Concursului “Mecanicul Anului 2015”. Neridicarea premiului in acest termen duce la pierderea dreptului de ridicare a premiului. Dreptul de ridicare a premiului se pierde de asemenea in caz de refuz al castigatorului de a beneficia de premiu sau de imposibilitate de validare a respectivului castigator. Orice nerespectare a regulamentului duce la anularea automata a rezultatului.

Premiul pentru castigatorul final de la sectiunea Vulcanizare este in valoare neta de 1.000 Eur.

Premiul pentru castigatorul final de la sectiunea Mecanica Auto este in valoare neta de 2.000 Eur.

Responsabilitatea

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru niciun motiv care ar putea determina imposibilitatea participarii concurentilor la Concursul “Mecanicul Anului 2015” sau a bunei desfasurari a activitatilor descrise in prezentul regulament, ca urmare a unor evenimente de caz fortuit sau de forta majora.

Protectia datelor personale

Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal furnizate de participantii la Concurs, iar inscrierea in Concurs reprezinta acordul participantilor pentru prelucrarea datelor lor personale de catre Organizator, respectiv numele şi prenumele, data naşterii, telefonul, adresa, e-mail, profesia şi locul de muncă. Aceste date personale vor fi prelucrate în scopul participarii la concurs, precum si pentru reclamă, marketing şi publicitate. Datele sunt destinate utilizării de către Organizator şi nu vor fi comunicate altor destinatari. Conform Legii nr. 677/2001, participantii beneficiaza de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Acestia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care ii privesc şi să solicite ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, participantii se pot adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la S.C. A.D. AUTO TOTAL S.R.L., cu adresa de corespondenţă: Bd. Splaiul Unirii nr. 96, Sector 4, Cod postal: 040038, Bucureşti, sau la adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , purtand menţiunea: in atentia dlui. Cristian Colban. De asemenea, participantilor este recunoscut dreptul de a se adresa justiţiei.

Numele castigatorilor va putea fi facut public de catre Organizator prin orice mijloc de informare a publicului.

Litigii

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Concurs se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.

Comunicarea Regulamentului Concursului

Regulamentul de participare/desfasurare este disponibil în mod gratuit pe pagina de internet a Organizatorului www.academiaauto.ro, precum si la data si locul unde se va organiza Etapa II a Concursului.

Organizator
S.C. AD AUTO TOTAL S.R.L.
Reprezentat de administrator Staicu Mihai Alexandru

Downloadeaza regulament