Platforma Infotehnic

Suntem la un telefon distanta, prin intermediul Call- Center-ului dedicat clientilor nostri, sau ne puteti contacta online, prin intermediul platformei Info Tehnic

  • Expertiza specialistilor InfoTehnic AD AUTO TOTAL in solutionarea problemelor tehnice in timp real.
  • Platforma InfoTehnic care ofera asistenta tehnica pentru rezolvarea extrem de rapida a problemelor de mecanica, electricitate/electronica auto, diagnoza auto si interpretarea a erorilor generate de sisteme si echipamente.
  • Serviciile call-center-ului sunt disponibile pe baza de abonament anual.
platforma infotehnic

Avantajele pe care aceste solutii le ofera, sunt:

  • Utilizarea Platformei InfoTehnic

  • Solutionari tehnice in timp real

  • Posibilitatea ca utilizatorul din service sa isi poate crea o fisa de incident in functie de marca / model / tip motor, problematica si solicita informatii tehnice adaptate rezolvarii incidentului.

Timpi clar definiti pentru rezolvarea problemelor:

  • Nivelul I – Durata aproximativa a furnizarii solutiei: 40 minute;

  • Nivelul II – Durata solutionarii problemelor extraordinare: 24h;

Program lucru Platforma InfoTehnic:

Serviciul poate fi contactat prin intermediul platformei online sau telefonic

*Doar persoanele care activeaza in cadrul service-urilor auto si care care participa la cursurile de calificare / perfectionare “Scoala de Mecanici Auto Ad Auto Total” au acces la Platforma InfoTehnic.

Testimoniale